2014. november 7., péntek

15. Rész Kirándulás!

......Zane észrevette, hogy hazaértünk, láttam a kétségbeesést az arcán. Már nyitotta a száját, látszott, hogy magyarázkodni akar de megszakítottam -Sajnálom.- suttogtam alig hallhatóan...

2014.05.21 Szerda
A tegnapiakat elfeledve újult erővel vágtam a mai napnak, mivel ma megyünk az Eiffel toronyhoz. Reggel Kate kelt fel, mire minket is felébresztett Zane-nek már nyoma sem volt a szobánkban. Reggelihez egy kötött pulcsi-farmer összeállítást választottam.


Mikor leértünk az étterembe édes péksütemény illatt fogadott minket. Én különböző ízű mini crossiant-okat ettem, míg Kate rántottát, és végül Taylor csak egy kávét ivott. Miután végeztünk, felmentünk a szobánkba, hogy összeszedjük a hátizsákjainkat a kirándulásra. Mind a hármunk felkapott egy egszerű fekete hátizsákot. Kiértünk a szálloda elé, oda beszéltük meg a gyülekező helyet. A szállodától nem volt messze a nevezetesség. Csapatokban indultunk el, a csoportokat hatosával osztották be. Mi egy hármas fiúbandával kerültünk egy csapatba, a másik osztályból jöttek, eléggé jófejeknek látszottak....Ez be is bizonyult. Félúton járhattunk már, a mi csapatunkban iszonyú jó hangulat alakult ki. A három jóbarátból a szőkét Will-nek a sötétbarnát Wes-nek és a világosbarnát pedig Les-nek hívták. A főbohócunk Les, a segédje Will, és a menő de mégis humoros  Wes. Wes első látásra minden lánynak az álma. Így kezdődött a mi szenzációs napunk......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése