2014. október 28., kedd

14. Rész A felismerés

2014.05.20 Kedd
01:46

Felébredtem, és ránéztem az órámra, hajnali egyet mutatott. Amikor kinéztem az ablakon, láttam, hogy a Franciai határátkelőnél vagyunk. A lányok fent voltak, amikor észrevették, hogy felkeltem rögtön elújságolták, hogy csak pár óra van hátra, és megérkezünk....

05:53

Beértünk a gyönyörű városba. Rögtön kinéztem az ablakon, és egyből az Eiffel tornyot láttam meg. Csodálatos volt....

14:34

A mai napon elmehettünk körülnézni a városban. Én a lányokkal mentem, elhaladtunk a Notre-Dame mellett, a Disney Land is útba esett. Örültünk, mert a másik osztállyal egyik nap ide is benézünk. Végül egy plázában kötöttünk ki. Beültünk egy cukrászdába, Taylor egy Eclairt evett, egy hosszúkás fánk tésztájú sütit aminek teteje le van öntve kakaómasszával. Kate Habcsókot míg én Macaront ettem. Ahogy beleharaptam, tudtam ez lett Párizs édességeinek fény pontja. Én cappuccinosat és csokisat ettem. Miután végeztünk el nem maradhatott egy kis ruhabutik, cipőbolt, és ha már itt vagyunk akkor egy mozi sem. Vettem magamnak egy ruhát, egy farmert, és egy körömlakkot. Fogalmam sincs miért árulnak ruhaboltban körömlakkot. 

A cipőboltban már nagyon el voltunk fáradva de mégis találtunk magunknak cipőt. Én 2 párt vettem, mert ha már Párizsban vagyunk, akkor vásároljunk!

A moziban az Útvesztőt néztük néztük meg. Iszonyúan tetszett. Megveszem könyvben is.

-Kész kínszenvedés, mire ezt mindennap megjárjuk!- nyöszörög Taylor  -De hisz lifttel jöttünk!- mondom neki méltatlankodva. Kate nyitja az ajtót. Én lépek be elsőnek, mikor átléptem a küszöböt azonnal megtorpantam. Zane-t egy másik lánnyal látom csókolózni.......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése