2015. január 26., hétfő

23. Rész~A kasszás



Húú, de rég nem volt rész, viszont szerdáig betegszabadságon vagyok ezért írok ám ezerrel. :D Jelentem megírtam a felvételit, már csak az szóbeli van vissza. xoxo.: Lara










2014.06.05
13:26

...Amikor a lány észrevette, hogy a lányok dühösek, nem akarta tovább feszíteni a húrt, ezért elköszönt Westől és már ment is... Wes felém közeledett, de Taylor hirtelen megragadta a karomat, és az ajtó felérángatott. Az ebédlő előtt a diákok beszélgettek, vagy éppen cigiztek. A közelgő nyár ellenére kicsit csípős idő volt. -Most mi van?- morgom az orrom alatt. -Mégis mit akarsz ettőlszeméttől?- csattant fel a barátnőm. -Semmit!- tiltakoztam- csak barátok vagyunk!- igyekezdtem hárítani a támadást. -Igen? Akkor van rá időd, hogy elgyere velem ajándékot venni Kate-nek.- jelenti ki idegesítő gúnnyal a hangjában. -Te még nem vettél neki ajándékot?- leesett az állam, pont Taylor, aki mindent szeret időben elvégezni, még ő nem vett ajándékot Kat-nek. -Még nem találtam meg a tökéleteset.- magyarázta, miközben a kocsija felé vettük az irányt. Nem tudom, hogy Taylor hogy bírja ezeket a plázás túrákat. Már a századik üzletben jártunk. Taylor lelkesen nézelődött, én már nem bírtam az iramot. Megpillantottam egy üres széket, és azonnal birtokba vettem. -Ez lesz az, Lara egy zseni vagy!- lelkendezik Taylor. Hirtelen nem tudtam mire véljem ezt a nagy lelkesedést. -Szerintem ez a szék nem tetszene Kate-nek.- állapítom meg jobban megvizsgálva a széket.  -Jajj, dehogy a székre gondoltam te kis butus!- és a mellettem lévő Converse cipőre mutatott. Tényleg szép volt.
-Hányas is Kate lába? -39-es. Nagy nehezen kivett egy 39-es cipellőt, kibontotta, a dobozban egy fekete Converse lapult fehér pöttyökkel. -Tessék ezt vidd a kasszához!- nyomta a kezembe a cipőt. Mire visszanéztem Taylor már egy magassarkút próbált. Annyira elmélyedtem a gondolataimban, hogy nekiütköztem a kasszásnak. -Szia!- köszön. Nagyon ismerős volt, és tudom is, hogy ki az...













   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése