2014. december 12., péntek

18. Rész~Starbucks

....Még szerencse, hogy hoztunk magunkkal sminklemosót, persze erre a fiúk nem gondoltak. Fél óráig sikáltunk a műalkotásokat, amikor elhalványodtak. Will, Les és Taylor ma elmentek shoppingolni. Kate, Wes és én úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egy Starbucksba.....Öt metrón át odaértünk, mikor benyitottunk jeges tea illat fogadott minket. Kate egy zöld teát kért, Wes és én pedig egy-egy frappuccinot, leültünk egy hármas asztalhoz....Mindenki kész volt, és megbeszéltük hogyan tovább.
-Tehát van még fél napunk- töprengett Wes.
-Azaz belefér egy kis vásárlás!- próbálkozott Kate. Tudtuk, hogy Wes nem fog beleegyezni de egy próbát megért.
-Soha az életben!- tiltakozott Wes.
-Légszii!- könyörgök már én is.
-Legyen, de jöttök nekem egyel!- adta meg magát Wes. Tudta, hogy nem fogjuk feladni addig, ameddig bele nem egyezik.
A Forever 21 volt az első állomás. Itt Wes vett nekem egy sapit, ahogy magának is. Kate pedig az egész csapatnak egyen-karkötőt.












(ilyet a fiúknak barnába)

.....Mikor hazaértünk még senki sem volt otthon, viszont Wes feljött hozzánk. Épp kotorászott a szekrényemben(?) amikor meglátta a deszkámat..........


2 megjegyzés: