2014. december 30., kedd

21.Rész~Otthon

...Kate és Les csókolóztak a szoba közepén. -Hohó, Mrs. Wilde!- tapsolva röhögött Wes. Les zavarában elpirult, Kate-t még sosem láttam ilyennek csak a körmét piszkálta, de láttam a szemében az örömét.....Wes kitessékelt minket, ezért visszamentünk a szobánkba. -Taylor, te tudtad, hogy Kate és ....-mondtam, de befejezte helyetem, -Les -sóhaj- tudom egész nap egymáson lógtak. -ide sem nézett a TV-t bámulta.....
2014.06.04.
23:37

A busz letett minket az iskolánk előtt, onnan mindenki hazafele szállingózott. -Ugye látlak még?-kérdezi Wes. -igen.- válaszolok és mosolyra húzom a számat. Nyomott egy puszit az arcomra és megölelt. A fiúk sorba odajöttek, és megpusziltak. Will-el van három közös óránk. A többiekkel egy sincs...A koleszba letettem a bőröndöm, és már mentem is az ágyam fele, amikor hátulról megragadott egy kéz. Les volt az. -Mit akarsz?- suttogom. -Kate-nek jövőhéten meglepetés bulija lesz. -közölte lazán. - Ja, és nem tudom,hogy mit vegyek neki.- vetette oda. -Figyelj, mindjárt visszajön a zuhanyzóbol. Holnap suli után csörögj rám. Elviszlek vásárolni.- szögeztem le ellentmondást nem tűrően. Bólintott, és már el is tűnt... Megcsörrent a telefonom. -A parkolóban találkozunk. - csak ennyi volt és már letette. A parkoló felé vettem az irányt. Les a Hondájával várt. Nagy nehezen eljutottunk Kate kedvenc plázájáig. A Stradivarius-t nagyon szereti, ezért először oda mentünk, de nem találtunk semmit. Amikor beléptünk a Six-be Les azonnal talált valamit. Egy nyakláncot vett, és mentünk is tovább. Megéheztünk, ezért egy meki felé vettük az irányt. De amikor megláttam, hogy ki van ott.......

a nyaklánc:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése