2014. október 6., hétfő

Prológus - 1. Rész A Középiskola


Sziasztok!
Lara Buck a nevem 18 éves vagyok és Canadában élek. Egy angliai középiskolába iratkoztam be, új iskola, új élet, új város.

És íme a középiskola első napja. Amikor belépek az épületbe egy goromba portásnő fogad. Köszönök neki, de csak mogorván vissza néz rám. Megnézem a papíromon merre van az osztálytermem, és közben gondolkodom hogy milyenek lehetnek az osztálytársaim. Amikor felérek a lépcsőn ott állok a terem ajtaja előt és benyitok. Nem nagy zajongás, ordibálás fogad amire számítottam. Mindenki csendben ül a helyén és figyeli az osztályfőnökünket(?). Végre én is helyet találok magamnak egy üres padban leghátul. 10 perc múlva megszólal a becsengő. Fura dallama van. Mikor véget ér, a tanárnő bele is vág. Először felolvassa a névsort.....és kimondta a nevem : -Lara Buck, itt van?-kérdezi a tanárnő. -Igen.-válaszolom halkan.

Bólint egyet, és megy tovább. Az első nap a középsulin osztályfőnökivel ment el. Délután jöhetett a szobatársválasztás. A kollégiumban az én szobám végül a 11.b lett a 2. emeleten. Két szobatársam is lett. Mindkettő lány. Az egyik egy kis szemüves, rövid barna hajjal őt úgy tudom Katenek hívják, a másik egy plázacica pirosra festett szájjal őt talán Taylornak. Taylorék ma este "szobaavató" bulit tartottak, és minket kitessékeltek a buli idejére. Végül moziba mentünk. Egy felkapott filmet A Csillagainkban a hibát néztük meg. Kedves lánynak látszik Kate. Kicsit félénk, visszahúzódó. Mikor hazaértünk minden romokban állt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése