2014. október 12., vasárnap

7. Rész Kommandó....

........Észrevett minket. Körülbelül 1 percig szótlanul néztük egymást. Szúrós tekintettel.  Taylor már nyitotta a száját, hogy mondjon valamit. De Adrian sarkonfordult, és elment. Némán vártunk míg be nem csukódott a lift ajtaja. Mikor bezárult, Taylor berohant a szobába, és becsapódott az ágyába. Leültünk mellé, azt hittük, hogy baj van. Amikor megláttuk, hogy nem sír, hanem nevet, megkérdeztük miért. - Hogy lehet valaki ilyen hülye!- Feleli még mindig kacagva........Eltelt egy éjszaka. Egy nyugodt éjszaka. Reggel frissen és üdén ébredtem fel. ahhhh, végre egy szombat. Kate-tel megbeszéltük, hogy elmegyünk a városba sétálni. Taylor meghallotta, hogy mit tervezünk, és azt mondta, hogy ő is eljön velünk. Mivel egy kicsit már télies az idő ezért egy kicsit meleg, de mégis csinosabb ruhába bújtam. 

Indulhattunk is! Irány a Time Square! Sok-sok átszállás, de megérte! Mindenhova benéztünk. Én vettem magamnak egy csomag mézeskalácsot, mert hamár tél, akkor mézeskalács. -Mmmm, mennyei! - olvadozok tőle teli szájjal. -Kértek? - kérdezem a csajoktól. - Én igen!- örvendez Kate. - Taylor,te? -kérdezem furcsán. - Ömm, i-igen én is kérek, köszi. -feleli. Látom, hogy valami nincs rendben. -Taylor, mi a baj? - tudakolom félve. - Ott az utca túloldalán.....ott van....-mutatott oda.  Kate-tel félve néztünk egymásra, engem kirázott a hideg........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése