2014. október 25., szombat

11. Rész Az utazás...

....-Szia!- köszön és megpuszilja az arcom. Egy irtó helyes srác. Beletúr a hajába. A szép barna hajába. Görcsbe rándult a gyomrom. -Szia!- kinyögöm nagy nehezen. Becsengettek. -Bemegyünk együtt órára?- kérdezi azzal a játékos mosolyával. -Bemehetünk, de nekem osztályfőnökim lesz.- mondom, kételkedve, tudja-e, hogy nem vagyunk osztálytársak.-Együtt megyünk, mivel az o.fők közös órára össze hívták a két osztályt.- közli jelentéktelenül, mintha nem lenne meglepetés. -aha, és én erről miért nem tudtam?- kérdezem én is 'jelentéktelenül'. Beértünk, érdekes módon mi voltunk az elsők. Leültem a szokásos helyemre és leült mellém. Ezen eléggé meglepődtem, de tetszett. Lassacskán mindenki megérkezett Kate és Taylor amolyan Mivan? tekintettel pillantott felénk. A végén a tanárok is megjöttek. -Na, gyerekek e nemes pillanat megható.- mondja a másik osztály o.fő-je -Elutazunk Párizsbaa!- kiabálják egyszerre. -A tudnivalókat majd e-mailben megkapjátok, dióhéjban most annyit, hogy pályáztunk az útra és megnyertük, 4 hétre megyünk. Ezután nem kell majd pótolni. Busszal megyünk, a szobabeosztásokat mondom. Négyesével vagytok elhelyezve a szállodaszobákban........És az utolsó szoba a hatodik emeleten lesz, ezen az emeleten ez az egyetlen szoba. Ebben a szobában Kate, Taylor, Zane, és Lara. Ez így renden is lesz a kirrucanásról ennyit. Találkozunk holnap. - zárták rövidre a mondandót és elengedtek, mivel nem ismerem annyira a másik osztályt, ezért nem tudom ki az a Zane. - Kate, Taylor, ti tudjátok ki az a Zane?- tudakolom eléggé izgatottan. - Jajj, Lara olyan kis butus vagy, Zane az ki melletted ült. Nagyon bejössz neki.- feleli furfangosan Taylor és rám kacsint. Épp indulok a szekrényem felé. -Hé, szól valaki utánam.- Zane az.- Bocsi, be sem mutatkoztam Zane vagyok de mindenki csak Z-nek hív. Velem lesztek egy szobába. Nincs kedved ma eljönni egy moziba?- azt hiszem elájulok. Neki kell dőljek a szekrényem ajtajának, különben nem tartanak meg a lábaim. egy kis habozás után válaszolok. -Még nem tudom, de majd szólok- mondom, amikor tudom úgysem megyek el.........Hazamentem és azonnal megnéztem tableten az e-mailjeimet. A tanároktól jött is. Hétfőn indulunk, ma kedd van. Azonnal felhívom anyáékat, ők is örvendeznek. Kate és Taylor bentmaradtak a suliban korrepra. Gondoltam előszedem a bőröndöm, amikor kopogtak.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése