2014. október 14., kedd

9. Rész Pihenés.....

..............És puff. Elestem.....Mikor felébredtem, egy kórházi ágyon feküdtem. Kate és Taylor ott ültek az ágyam mellett, és aggódva figyelték, ahogy feltápászkodok. -Hol van anya és apa?- ennyit bírtam kinyögni. - Holnapra ideérnek.- feleli könnyes szemekkel Kate. Ránézek Taylorra ős is sír. -Mi történt?- kérdezem rekedt hangon. Kate egy kicsit összeszedte magát és belekezdett. - Elestél, de annyira, hogy elájultál, és vérzett az orrod. Hívtuk a mentőket, bejöttünk veled a kórházba. Amikor a doki bevitt a műtőbe akkor mi 3 teljes órát vártunk, addig felhívtuk a szüleid.- de aztán nem bírja tovább elsírja magát. -Aztán kijött a műtőből egy nővérke - folytatja Taylor sírós hangon - Megkérdeztük, hogy súlyos-e, azt mondta, hogy agyrázkódás, eltört 3 bordád, és a jobb lábad. - már sírva mondja tovább - és 2 hét múlva kiengednek. - meglepődtem. Nagyon. Estig bentmaradtak a lányok. Az éjszaka zűrös volt. Reggel bejött egy ápoló, megkérdezte, hogy minden rendben van-e, és hozott egy kis reggelit. 10 óra körül betoppantak anyáék is..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése