2014. október 8., szerda

4. Rész A várva nem várt találkozás

..........Amikor beléptek, és becsukódott az ajtó, hirtelen megcsapott a hideg. Éreztem, hogy a karomon feláll a szőr, de tudtam jól, hogy erősnek kell lennem. Körbenéztek. Mikor meglátott, láttam hogy nagy meglepődés vagy ijedtség, nem tudtam eldönteni. A lány hosszú, szőke hajú, karcsú volt. Szép volt, sőt gyönyörű. Elindultak. Halottam ahogy Jason(?) azt mondta a lánynak, hogy válasszon asztalt. A lány a közvetlen mellettünk levő asztalt választotta. Leültek. Mikor rendeltek Jason a lányt Wendynek szólította. Ezekszerint így hívják. Éreztem, hogy Jason mindig rajtam tartja a szemét. Mi kész lettük, fizettünk, felkeltünk és a kolesz fele indultunk. Útközben eszembe jutott, hogy nincs pizsamám. Kate nyöszörgött párat de elindultunk egy pláza felé. végül találtam egy cuki kis pizsit.
Mikor hazaértünk, Taylor otthon a barátjával vacsorázott. Köszöntünk nekik, aztán elmentünk fürdeni. Mivel a fürdő a folyosó végén van ezért hosszú volt az út, és borzalmasan nagy tömeg volt. Mi még nem tudtuk, hogy miért.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése