2014. október 8., szerda

3. Rész Másnaposság...

.....Mosolyogva közeledett felénk. Pár perc volt mire ideért, mégis több 1000 évnek tűnt. Elment mellettünk , a bárpult felé. Kate is észrevette, hogy figyelek valakit, rá is kérdezett. - Lara, kit nézel ennyire?- szólt érdeklődve Kate. - Azt a barna hajú srácot - felelem. -Ja, igen ő évfolyamtársunk. - mondja lazán - Reggel láttam, egy folyosón lakunk. - közölte. -Úristen! - felelem elszörnyedve. - Feléd közeledik, hajrá. -azzal Kate el is ment a pulthoz. Ideért.. -Szia! - köszön mosolygósan. -Szia! - felelem bátortalanul. - Láttalak ma reggel, egy folyosón lakunk. - látom, hogy ideges. -Aha, én is láttalak. - Dehogyis! Mit hablatyolok össze-vissza........... Az órám 10 órát mutatott. Közben meghívott egy italra, igent mondtam. Aztán jött még több és több. Délelőtt fél 11 körül ébredtem, totál másnaposan. Egész nap ki sem keltem az ágyból. Kate elmesélte, hogy miután annyira berúgtam a srác elment. Rohadjon meg. Egyedül ráncigált haza, de legalább nem hánytam. Kate eldöntötte, hogy feldob. Meghívott vacsorázni. Egy órával indulás előtt kikeltem az ágyból, és kiválasztottam egy farmert, egy krém színű gyapjú pulóvert, és egy barna csizmát.   
 Elindultunk. Amikor odaértünk, gy kedves pincér fogadott minket. Leültünk egy két személyes asztalhoz. Kicsit később megérkezett egy újabb jókedvű pincér, Én egy Blossom, míg Kate egy Vegetables nevezetű tálat rendelt, mivel vegetáriánus. Ráérősen megettük. Persze egy kis desszert is belénk fért. Mindketten Browniet rendeltünk. Miközben vártunk rá, és beszélgettünk belépett az a srác. Egy lánnyal..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése