2014. október 27., hétfő

12. Rész Ez komoly?

Mikor kiérek, hogy kinyissam az ajtót már senki sincs ott, kinézek a folyosóra, de egy árva lélek sem jár erre.

2014.05.18. Vasárnap
09:23

Kate kiabálva ugrik rá az ágyamra. -Ébresztőőőő álomszuszék! - kiabálja fülembe boldogan. Taylor is bevetődik az ágyamba. - Reggeli aztán csomagolunk! - adja ki a parancsot. Álmos tekintettel nézem őket, lehet, hogy reggel van, de szerintem éjjel túl sok csokit ettek. Igen, abban a pillanatban leesik, hogy - Holnap megyünk Párizsbaa - mondom vagy kiabálom ki hangosan is, azzal ki is kászálódok az ágyból. Reggelire palacsintát sütöttem nekik. Estig pakoltunk, iszonyatosan elfáradtunk, Taylor annyira, hogy miközben a bőröndjét noszogatta, hirtelen beleesett a feje és elaludt. Kate-tel jót nevettünk rajta, és megbeszéltük, hogy ideje lefeküdnünk, hogy holnapra kipihentek legyünk. Miután befejeztük a csomagolást, beraktuk Taylort az ágyába és mi is magunkat a sajátunkba. 

2014.05.19. Hétfő
06:49

Ma én keltem fel legelőször, gyorsan csináltam egy kis rántottát aztán beugrottam a két ágy közé és felébresztettem a két lustaságot. - Ébresztőőő, irány Párizs!- kiabáltam a fülükbe. Egyszerre horkantak fel, hogy miért keltem fel őket, aztán ők is kiugrottak a pihe-puha ágyból, mivel rájöttek hogy ma  hétfő van. - Nyugi a reggeli kész.- mutatok a megterített asztal felé.....Ma tavaszias idő van, de mégis hosszú út áll előttünk, ezért kényelmes, de mégis egy kicsit színesebbet ruhadarabot választottam.


Az iskola előtt gyülekeztünk. Már majdnem mindenki ott volt......Negyed órára rá ott volt az egész bagázs. A busz is megérkezett rá 10 perccel. Mikor felszálltunk, a lányokkal eldöntöttük, hogy elfoglaljuk a hátsó 4-es helyet, mivel nem vagyunk sokan egy hely nem számít, és kényelmesen tudunk majd aludni is. Már indultunk is, amikor egy váratlan vendég szállt fel a buszra..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése