2014. október 13., hétfő

8. Rész Egyedül.....

.........Észrevett minket....De, mintha nem is lettünk volna ott, lehajtja a fejét és tovább hallgatja a zenét. Szótlanul, de tovább indultunk, egyenesen hazafele. Beléptünk a koleszba, megcsapott valami jó illat. Éssss igen, igen ezaz! Gofriiiii! - rohanok a gofrispulthoz. Tudni kell  rólam, hogy gorfri függő vagyok. Csokisat kértem, és már mehettünk is fel a szobánkba. Miután kipakoltunk, a lányok elmentek vacsorázni, mivel én épp a gofrimat eszem ezért maradtam. Hallottam ahogy nyílik a szobaajtó, és a lányok meg is érkeztek. ...........Reggel, egy gyors smink és mehetünk is órára! Délután Kate és Taylor énekkarra mentek, én azt gondoltam, hogy elmegyek egy kis friss levegőt szívni. Amikor becsukódott a lift ajtó, már vártam, hogy végre kint legyek. Mikor kiértem már dugtam is a fülembe a fülhallgatóm. Végül ezt választottam: https://www.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg&hd=1  aztán ezt: https://www.youtube.com/watch?v=Soa3gO7tL-c  ééss, már oda is értem a kedvenc kávézómhoz. I luv Starbucks. Vettem egy forrócsokit és azzal indultam is tovább. Végül egy Forever 21 mellett nem tudtam elmenni úgy, hogy ne menjek be. Dehát ez van. Végül ez mellett nem tudtam elmenni.


Másnap reggel.....Wííí December 1. kinézek és mit látok? -Havaziik!- ordbálom. A lányok is egyből idefutnak. Azonnal kiis mentünk. Kiderült, hogy Taylor nagyon jól fotóz. Csinált is egy képet rólam. 


Mivel ma szombat van ezért úgy gondoltuk, hogy elmegyünk korizni. Nagyon jó volt addig ameddig valami súlyos dolog nem történt......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése