2014. október 7., kedd

2. Rész Minden a fejetetejére áll


Mindenki totál részeg volt, az egyik éppen a zuhanyzóba hányt. 2 órába telt mire mindenkit kitessékeltünk a szobából. Taylor bealudt. Mivel másnap tanítás volt, ezért mi is lefeküdtünk. Péntek az utolsó nap.
        Az első óra matek volt, és az egész óra azzal ment el hogy bemutatkoztunk, megismerkedtünk. Persze leckét kaptunk. Amikor vége lett a sulinak, átmentünk a koleszba és rendet raktunk, mindössze 3 órába telt. Taylor nem nagyon segített, osztotta az észt, és hogy mit hova tegyünk. Kateben megint csak társaságra leltem. Melyiket válasszam?- kérdeztem amikor egy piros combig érő és egy fekete miniruha volt a kezemben. -Hmmm....a feketét.- feleli Kate. Ő egy fehér farmer, virágos póló összeállítást választott. Mivel New York ezért irány egy buli. Amikor moziban voltunk, láttuk hogy nem messze tőle ott volt egy disco. Azt gondoltuk ismerős környék, azt a helyet választottuk. Mikor odaértünk kiderült, hogy "New York fénye" a neve. Nem valami találó név. Mikor beléptünk, megcsapott az a zaj, a zaj amit eddig Canadában sosem hallottam.A lábaim átvették az irányítást a testem felett, mikor körülnéztem már a bárpultnál voltam. Kate-tel rendeltünk egy-egy koktélt. Én egy úgynevezett "Love In The Club"-ot, Kate egy "The Beach Party"-t. Miután megkaptuk, elmentünk egy kis asztalhoz, ahol lila, párnázott székek voltak.Elfogyasztottuk és utána mentünk is a táncparkettre. Táncoltunk, és csak táncoltunk. És ott, akkor, megláttam egy fiút. A koktél neve teljesült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése