2014. október 27., hétfő

13. Rész Nyugodt utazás

....Jason volt az, egyből felismertem. Odament a buszsofőrhöz váltott vele néhány szót, és leszállt. Furcsa volt, a lányok is tudták mi van, ők is jéggé fagyva nézték végig a jelenetet. Amikor befordult egy utcába megnyugodtunk. Utána mintha semmi sem történt volna 2 órát fecsegtünk, Taylor-ral arra lettünk figyelmesek, hogy Kate bealudt. Én szokásos módon beraktam a fülhallgatóm és hallgattam a zenéimet. Taylor előhúzott a táskájából egy könyvet, mielőtt kinyitotta volna, gyorsan meglestem a címét. "Hopeless"(reménytelen)  a címe. A borítóján egy barna hajú lány volt. De innen el is tereltem a gondolataimat. -Ébresztőő - noszogat Kate - a "csalagútnál" vagyunk. A "csalagút" szóra felugrok, miközben rájöttem, hogy bealudtam, de nem voltam egyedül. Kate ezúttal már Taylort győzködi arról, hogy keljen már fel......Átértünk a "csalagúton" és Párizs felé vettük az irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése